teisinės paslaugos
teisinės paslaugos drąsiam verslui

lt
en
ru


     

UAB Airista – tai novatoriškai žvelgiančių į verslo problemų sprendimus, teisininkų komanda.



Mūsų siekis ne tik taupyti laiką, kurį praleistumėte gilindamiesi į teisines subtilybes, bet ir tapti Jūsų dešiniąja ranka, patikimais patarėjais, priimant svarbius sprendimus Jūsų versle.
  daugiau  


« Prisiminkite, jog kuo mažesnis mokėjimo uždelsimo terminas, tuo didesnė galimybė greitai susigrąžinti visą uždelstą mokėti skolą bei sumažinti tikimybę patiems patirti nuostolių dėl apyvartinių lėšų trūkumo.
»


Skolų išieškojimas

Ikiteisminis skolų išieškojimas Teisminis skolų išieškojimas Prevencinis spaudas

Tipinė situacija:
klientui teikiamos prekės. Suteikiamas apmokėjimo terminas. Per šį laikotarpį Klientas ir toliau gauna prekes. Suteiktas apmokėjimo terminas baigiasi...
Praeina kelios dienos. Bandoma nekreipti dėmėsio dėl neapmokėtos sąskaitos...
Praeina savaitė. Pykstama, jog nėra apmokėta sąskaita, tačiau klientui delsiama priminti apie tai – juk tai klientas, kuris užsisako daug prekių!!!
Praeina dar savaitė. Kliento vadybininkas bando gražiai priminti klientui apie mokėjimus. Klientas žada apmokėti. Prekės yra tiekiamos toliau...
Per savaitę nesimato mokėjimo. Vėl bandoma klientui apie tai priminti. Klientas prašo dar palaukti... Prekės yra teikiamos toliau, nes tai puikus KLIENTAS, kuris užsisako daug prekių...
Po dar savaitės yra apmokama dalis pirmosios neapmokėtos sąskaitos. Atsipūčiama lengviau, nes jau „ledai pajudėjo“. Prekės teikiamos ir toliau...
Net nepajaučiama, kaip tampame kredito veikla užsimančia įmone...


Pateiktos situacijos esminės klaidos:
  • pasirašant sutartį, nebuvo nustatytas kredito limitas;
  • nebuvo įvertintas kliento kreditingumas;
  • jeigu sutartyje buvo numatytas punktas dėl netesybų – šis punktas tapo neveiksmingas, nes nereikalavo netesybų nuo pat pradžių;
  • per vėlai pradėta kalbėtis su klientu dėl sąskaitų apmokėjimo laiku;
  • dėl apmokėjimo bendravo įmonės darbuotojas, kurio dažniausiai atlyginimas priklauso nuo daromos kliento apyvartos – todėl toks darbuotojas tikrai nesugebės priversti klientą atsisakityti laiku;
  • nuolaidžiaujama klientui, tiesiog bijant prarasti PUIKŲ KLIENTĄ;
  • leidžiama klientui pajusti, jog Jūs esate pajėjus jį kredituoti.

Siūlome visapusišką paslaugą, norint užkirsti kelią tokių situacijų atsiradimui.

  1. UAB AIRISTA teisininkai padės sudaryti bei įvertinti sutartis tiek atsiskaitymo už prekes, tiek kitų rizikų įvertinimo prasme;
  2. Skolų prevencijos antspaudas ant kiekvienos sąskaitos – tai priminimas, jog šią sąskaitą reikia apmokėti laiku;
  3. Uždelsus atsiskaityti už prekes bent kelias dienas priminti bei pareikalauti sumokėti skolą bei įvertinti tikrąją nemokėjimo priežastį (priminimas apie neapmokėtą skolą iš trečiųjų asmenų yra efektyvesnis ir tikrai klientas suvokia, jog ši skola Jums rūpi iš tikrųjų ir nesiruošiate į tai žiūrėti „pro pirštus‘);
  4. Vykdyti ikiteisminį skolos išieškojimą;
  5. Skolai įsisenėjus, paruošti visus dokumentus teismui.
 
2012 UAB "Airista"
Visos teisės saugomos
teisines paslaugosPerkūnkiemio g. 7, 12131 Vilnius
Tel./faks.: +370 5 2760940, +370 5 2784272
el. p.: info@airista.lt
Įm. k.: 300145803, PVM mok.: LT100001914218
A/s: LT02 7300 0100 9167 6369
„Swedbank“, AB


skolų išieškojimas, teisinės paslaugos, įmonių steigimas, įmonės steigimas, auditavimas,  įmonių priežiūra, mokesčių patarimai, įmonės vidaus darbo tvarkos taisyklių ruošimas, pareiginių nuostatų ruošimas, Įvairių sutarčių ruošimas, teisinis sutarčių auditas ir koregavimas, raštų, pretenzijų ir kitų dokumentų ruošimas bei analizė, dokumentų ruošimas visų instancijų teismams, atstovavimas visų instancijų teismuose.

sukūrė: luxus creations
CMS: easywebmanager